Słuchawki do call center mogą posiadać zgrabne piloty umieszczone na kablu, które pozwalają na pełną obsługę połączeń, oraz wygodną regulację głośności

I z pewnością ułatwi mu to dobre zaplecze techniczne, a w tym również słuchawki do call center wyposażone w odpowiedni mikrofon. Dla wielu taką pracą jest praca w call center. Tego typu słuchawki instalują się zazwyczaj jako dodatkowa karta dźwiękowa. Jako, że chociażby słuchawki w call center użytkowane są przez pracownika, praktycznie cały czas. Słuchawki do call center mogą posiadać zgrabne piloty umieszczone na kablu, które pozwalają na pełną obsługę połączeń, oraz wygodną regulację głośności. Zanim zatem wybierzesz słuchawki do call center, upewnij się również , jaka jest czułość wbudowanego w nie mikrofonu. Firmy call center korzystają ze szczególnej bazy danych oraz oprzyrządowania rodzaju słuchawki do call center. Słuchawki te są bardzo wygodne do całodziennej pracy. Trzecią opcją, którą również warto rozważyć są słuchawki bezprzewodowe. Jak dobrać słuchawki do pracy w call center? Dobierając sprzęt telekomunikacyjny do call center, zamiast kupować “jakieś słuchawki komputerowe z mikrofonem” warto zainwestować w dedykowane słuchawki call center. Słuchawki profesjonalne, które będą wykorzystywane w call center lub dużym biurze obsługi klienta, zdecydowanie powinny być dwuuszne. Poza tym liczy się wygoda, dlatego słuchawki do call center powinny być nagłowne. Słuchawki do call center powinny być wyposażone w mikrofon o odpowiedniej czułości. Na szczęście dawno już minęły czasy, w których słuchawki kojarzyły się z czymś mało estetycznym. Przede wszystkim dzięki niemu słuchawki stabilnie trzymają się na głowie i nie zsuwają się podczas rozmowy, co mogłoby sprawić, że konsultant zostanie odebrany jako niepoważny pracownik. Alternatywny rodzaj podłączenia to jeden jack obsługujący jednocześnie słuchawki i mikrofon (jak w smartfonach). W ofercie znajdziesz zarówno tanie telefony VoIP, które świetnie sprawdzą się w domu, jak i zaawansowane rozwiązania znajdujące zastosowanie w firmach oraz call center. Podłączając słuchawki do komputera, w pierwszej kolejności należy sprawdzić jakim wejściem słuchawkowym dysponuje komputer. Słuchawki dwuuszne lepiej sprawdzają się w pomieszczaniach, w których panuje duży hałas i telemarketer musi się odizolować od innych rozmawiających osób. Gdy twój BOK jest niewielki, możesz pozwolić sobie na inwestycję w słuchawki profesjonalne jednouszne. Ich wygodny pałąk ma cały szereg zalet, które z pewnością docenią pracownicy call center. Należy bowiem pamiętać, że słuchawki do call center wykorzystywane są przez pracowników niemal przez całą zmianę od poniedziałku do piątku.